Selasa, 02 September 2014

αίτητο να ενδ

Κρίση Mid-καριέρα; Έχετε ό, τι χρειάζεται για να διδάξει Αγγλικά για επιχειρήσεις;

Οι εκπαιδευτικοί συχνά με ρωτούν ποια κατεύθυνση μπορούν να πάρουν μετά από μερικά χρόνια διδάσκουν γενικά Αγγλικά. Για να συνεχίσει ως απλός εκπαιδευτικός μοιάζει στασιμότητα, έτσι οι επιλογές πρέπει να γίνουν σχετικά με το πώς να αναπτύξουν τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά. Ειδικεύεται στα αγγλικά για τις επιχειρήσεις μπορεί να είναι μια γόνιμη κίνηση, αν ο δάσκαλος είναι σε θέση να μεταφέρετε τις υπάρχουσες δεξιότητες στο πλαίσιο της επιχείρησης.

Επιτρέψτε μου να ασχοληθώ με τις προοπτικές για πρώτη φορά. Η διδασκαλία τους ανθρώπους των επιχειρήσεων αναγνωρίζεται ως ειδικός τομέας και ο δάσκαλος συχνά πρέπει να είναι ένα πρόγραμμα για το σχεδιασμό και τα υλικά του έργου, καθώς, έτσι ώστε οι μισθοί είναι γενικά υψηλότερες. Η εκπαίδευση μπορεί να λάβει χώρα σε ειδικά κέντρα, συχνά κατοικιών, στο πλαίσιο της επιχείρησης ή ως ένα ειδικό πρόγραμμα που προσφέρεται σε ένα παραδοσιακό σχολείο γλώσσας, αλλά όπου και αν συμβαίνει, ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να είναι σε θέση να ασχοληθεί με τους ανθρώπους που είναι χορηγοί της εκπαίδευσης και έτσι είναι υπόλογοι σε ένα ευρύτερο φάσμα ενδιαφερομένων μερών. Όμως, με τη συμμετοχή στο εταιρικό κόσμο, ο εκπαιδευτής μπορεί να βρει πολλές ευκαιρίες για να διευρύνει το φάσμα των καθηκόντων του δεξιότητες κατάρτισης: διαπροσωπική επικοινωνία, γραπτή επικοινωνία, διαπολιτισμική επικοινωνία και, τελικά, συμβουλευτικές υπηρεσίες στον τομέα των επικοινωνιών.

Ωστόσο, οι προοπτικές θα ανοίξει μόνο με το είδος του δασκάλου ο οποίος μπορεί να προσαρμοστεί από τον κόσμο της παιδαγωγικής στον εταιρικό κόσμο. Οι πελάτες είναι συνήθως υψηλά κίνητρα και την εργασία σε μικρές ομάδες είτε ως άτομα, ως εκ τούτου η δυναμική της διδασκαλίας είναι αρκετά διαφορετική. Οι επιχειρηματίες δεν θέλουν να πάνε πίσω στην τάξη, δεδομένου ότι έχουν ήδη την επαγγελματική πείρα που χρειάζεται. Αυτό που θέλουν είναι κάποιος που μπορεί να τους βοηθήσει να επικοινωνούν αποτελεσματικά στον παγκόσμιο επιχειρηματικό κόσμο. Ο εκπαιδευτής θα πρέπει να γλιστρήσει στο ρόλο του διευκολυντή, που εργάζονται με τους πελάτες να κατανοήσουν τις μορφές μάθησης τους, να ανακαλύψουν τις ιδιαίτερες ανάγκες τους και τους άμεσους στόχους και να τους βοηθήσει να καθορίσει επιτεύξιμους στόχους. Έχω δει πολλούς μια ελπιδοφόρα επιχείρηση Αγγλικά εκπαιδευτής πτώση σε αυτό το εμπόδιο. Δεν μπορεί να αποτινάξει συνηθίσει teacherly προσέγγιση τους.

Έτσι, ο οποίος μπορεί να γίνει μια επιτυχημένη επιχείρηση καθηγήτρια Αγγλικών; Είναι σίγουρα χρήσιμο να έχουν εμπειρία σε τομείς εκτός από τη διδασκαλία. Ωστόσο, αν και αυτό είναι πολύ χρήσιμο να έχουν εμπειρία άλλων επαγγελματικών τομέων, ή του εμπορικού κόσμου, δεν είναι απαραίτητη. Από την άλλη πλευρά, είναι απαραίτητο να ενδιαφέρεται για τον κόσμο των επιχειρήσεων και να κατανοήσουν πώς οι εταιρείες εjual pupuk hantu multiguna exclusive eceran hormon hayati merk herbal yang untuk asli termurah   ίναι δομημένες και να είναι εξοικειωμένοι με την ορολογία των επιχειρήσεων. Η τακτική ανάγνωση των επιχειρηματικών σελίδες του ημερήσιου τύπου μπορεί να σας βοηθήσει να οικοδομήσουμε την ευαισθητοποίηση του τομέα και τις τελευταίες εξελίξεις.

Η επιχείρηση Αγγλικά δάσκαλος πρέπει να έχει μια διεθνή προοπτική. Σε ασχολούνται με πολλές διαφορετικές εθνικότητες, και με πελάτες που πρέπει να λειτουργούν σε όλο και πιο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό τομέα, ο δάσκαλος πρέπει να γνωρίζει τις συνέπειες της διαπολιτισμικής επικοινωνίας. Πελάτες, οι οποίοι πρέπει να χρησιμοποιούν την αγγλική γλώσσα - που δεν είναι η μητρική τους γλώσσα, να συναλλάσσονται με άλλες μη-αγγλόφωνους σε άλλη χώρα - έχουν πολλά στρώματα των πολιτιστικών πληροφοριών για την αντιμετώπιση. Πρώτα θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι η δική τους εθνική και εταιρική κουλτούρα δεν είναι κατ 'ανάγκην κοινά με τους ξένους ομολόγους τους, ή ακόμα και κατανοητή από αυτούς, και, δεύτερον, τον πολιτισμό που κανείς δεν είναι εγγενώς σωστό ή λάθος, καλύτερα ή χειρότερα. Ο δάσκαλος μπορεί να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τη φύση της διαπολιτισμικής αλληλεπίδρασης.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar