Selasa, 02 September 2014

να έργο που μάλλον

Στρες παίζει έναν κρίσιμο ρόλο στη ζωή. Μπορεί να σας βοηθήσει να ολοκληρώσει το έργο έγκαιρα και με ακρίβεια, την προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού, και να σας αναγκάσει να αξιολογήσει τα προβλήματα και να διατυπώσουν δημιουργικές λύσεις. Μπορεί επίσης να εμποδίσει την ικανότητά σας να εκτελέσει αποτελεσματικά τη δουλειά σας, μειώνοντας έτσι τις πιθανότητές σας για την προώθηση? παρεμβαίνει με την ικανότητά σας να διατηρήσουν τις σχέσεις? και να οδηγήσει σε σωματική ασθένεια. Λοιπόν, πώς μπορείτε να βρείτε την ισορροπία; Ξεκινήστε με την πρόληψη ή την εξάλειψη του στρες που είναι περιττό.

1. Διαχείριση Προσδοκίες. Υπάρχουν άλλοι σαφής για το τι περιμένετε από αυτούς; Είτε αυτοί είναι προμηθευτές, τους υφισταμένους, ή μέλη της επιτροπής, βεβαιωθείτε ότι κατανοούν ακριβώς τι θέλετε, και πότε και πώς θα θέλατε να ολοκληρωθεί. Αυτό θα αποτρέψει παρανοήσεις για σας, καθώς και το άλλο πρόσωπο.

2. επικοινωνούν αποτελεσματικά. Πολλά προβλήματα προκύπτουν λόγω της έλλειψης ή αναποτελεσματική επικοινωνία. Μην εστιάζετε αποκλειστικά σε προφορική και γραπτή επικοινωνία σας όμως. Ακούγοντας είναι μια χαμένη τέχνη για τους περισσότερους, και ένα που μπορεί να σταθεί να βελτιωθεί. Δεν έχει σημασία ποια είναι η θέση σας είναι, ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας είναι ουσιαστικής σημασίας.

3. Ας πάμε ελέγχου. Είστε κάποιος που νομίζει ότι κανείς άλλος δεν μπορεί να εκτελέσει ακόμα και το απλούστερο των καθηκόντων, καθώς και μπορείτε; Αν ναι, θα μπορούσε να εξαλείψει πολύ άγχος, απλά μαθαίνουν να αφήσει να πάει. Πολλές εταιρείες που αναδιοργάνωσε τις υπηρεσίες σε ομάδες πριν από αρκετά χρόνια, επειδή συνειδητοποίησε ότι είναι πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο για να κάνουν επιχειρήσεις. Δεν είναι απαραίτητο για ένα άτομο να εκτελεί όλα τα καθήκοντα που σχετίζονται με τη δουλειά του. Στην πραγματικότητα, θα είναι πιο αποτελεσματική όταν συγκεντρωθείς σε αυτό που κάνουμε το καλύτερο και να αφήσει κάποιον άλλο να φροντίσει για τα υπόλοιπα.

4. Steer Clear της αναβλητικότητας. Παραμένοντας στην κορυφή των πραγμάτων θα μειώσει το άγχος όταν συμβαίνει το αναπάντεχο. Η αναβλητικότητα συχνά εκτρέφει το άσχημο κεφάλι του, όταν είστε αντιμέτωποι με ένα έργο που μάλλον δεν θα κάνει. Αντί να το αναβάλλουν, να καθορίσει εάν θα ήταν σκόπιμο να αναθέσει το έργο ή τμήμα του σε κάποιον άλλο. Εάν όχι, να βγούμε από το δρόμο πρώτη.

5.Πάρτε κανονική διάρκεια διακοπών. Θα το δώσει σε σας για κάποιο λόγο. Ορισμένες εταιρείες θα απαιτήσει ακόμη να πάρουν το χρόνο μακριά. Αυτό σας δίνει το χρόνο να χαλαρώσετε, να αποκτήσουν μια νέα προοπτική, και να γίνει πιο εστιασμένη. Οι άνθρωποι που εργάζονται πάρα πολλές ώρες χωρίς διάλειμμα βρίσκονται πιο επιρρεπείς σε ασθένειες. Είναι ο τρόπος του σώματός σας που σας έλεγε ότι χρειάζεται να ξεκουραστεί.

6. Διεύθυνση προβλήματα που προκύπτουν. Μην πιέζετε τα θέματα στο πίσω-καυστήρα, γιατί δεν θέλετε να τα αντιμετωπίσουν. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν, προκειμένου να αποφύγετε το άγχος από την δημιουργία και την απελευθέρωση ίδια σε μια ακατάλληλη στιγμή.

7 Μπορείτε να πούμε «ΟΧΙ». Πολλοί άνθρωποι έχουν δυσκολία να λέει όχι. Ωστόσο, δεν μπορείτε να πάρετε για κάθε έργο, το έργο και το ρόλο που παίρνει σαλπάρουμε για εσάς. Για τα έργα εκτός του πεδίου ευθύνης σας, σκεφτείτε αν αυτό θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar